Een reis om nooit te vergeten..

30 juni 2017 - Bologna, Italië

Waar onze koffer stond, daar was ons thuis het afgelopen half jaar. In Westendorp staat ons eigen bed. Wat was het fantastisch deze reis met zijn tweeën te mogen maken. We hadden het niet willen missen. Alle 7 Aziatische landen hadden hun eigen culturen, munteenheden en charmes. We willen jullie hartelijk bedanken voor het lezen van onze reisverhalen. Dat er zo veel interesse is voor onze reisverhalen was voor ons heel bijzonder. Dankjewel ! Natuurlijk zijn jullie welkom om meer foto's te komen kijken!

Onze reis naar Europa kreeg nog een staartje....We vertellen het even heel kort:

De Duitse luchtvaartmaatschappij Airberline maakte er een puinhoop van. Onze reis vanuit Mongolië duurde daardoor 24 uur. Door vertragingen en vluchten te annuleren zijn onze koffers zoekgeraakt. Een verplichte overnachting in Düsseldorf was het gevolg. Maar heeeeeel erg balen....onze foto's en veel andere herinneringen zitten in de koffers. We hopen maar dat ze ooit nog terug gevonden gaan worden. We wachten  al 5 dagen hier in Bologna maar geen enkele reactie op vele pogingen tot telefonisch en mail contact. Morgen vliegen we terug naar Nederland! We hebben zin om iedereen weer te zien en ons neefje en familie te knuffelen.

Tot gauw, en nogmaals bedankt allemaal!

Rob en Mirel

1. Jos en Patricia:
    30 juni 2017
    Een mooie reis met een vervelend staartje dus, wat jammer zeg. Hoop dat de koffers snel terug komen.
    Goeie reis terug en we zien jullie vast snel weer!
  2. Roy en Heidy:
    30 juni 2017
    Het was leuk om jullie zo te volgen. Jammer een mooie reis met een vervelend staartje. We hopen dat jullie de koffers gauw terug krijgen. Een hele goeie reis terug!
  3. Bettine en arjen:
    30 juni 2017
    Bedankt voor jullie mooie verhalen. Echt balen dat jullie de koffers zijn kwijtgeraakt. Gelukkig is dat in ieder geval niet op de heenweg gebeurd. We wensen jullie voor morgen een goede terugreis. En alvast welkom thuis.
  4. Myr, ger en Lode:
    Hey schatten,

Hele goede reis ! laatste mini stukkie vliegen ! We zien jullie snel ! Nog 1 nachtje slapen..........Zin in !

xxx Myr, Ger en Lode
  5. Fhf wolters:
    30 juni 2017
    Goeie reis en tot morgen!
  6. Diny Kuiperij:
    Welkom in de achterhoek
    zal wel even wennen zijn
    Groetjes van Benny en Diny
  7. Annet:
    1 juli 2017
    Hoe is het mogelijk dat dit geweldige avontuur zo eindigt??? Er maar vanuit gaan dat alles terugkomt, zal hard duimen voor jullie!
    Geniet ervan om iedereen weer terug te zien XXX
  8. Jesse:
    1 juli 2017
    Mirel en Rob, bedankt voor het delen van jullie bijzondere reis, en welkom thuis! hoopdat de koffers weer veilig bij jullie terug komen.
  9. Netty som:
    1 juli 2017
    Hoi schatten, inmiddels geknuffeld foor familie en vrienden welkom thuis. En jullie hebben al zoveel meegemaakt ook dit komt goed. Tot heeeeeeeeel gauw dikke kus van ons
  10. Henny en Els:
    1 juli 2017
    Welkom in de Achterhoek. Jullie zijn weer heelhuids thuis en de koffers !!! volgen ook nog wel.
  11. Beppie Bussink:
    1 juli 2017
    Welkom thuis. Het fijnste is de jullie gezond terug zijn gekomen. Jammer de stres voor jullie koffers. Volgens Inge komt dit goed kan wel even duren en blijven bellen. Zij kan dit weten.?
    Groetjes Arie en Beppie
  12. Greet Theo:
    1 juli 2017
    Een van de 1000 dromen. Alles komt goed.
    Fijn weer op Nederlandse bodem.
    Lieve groet theo greet.
  13. Marijke:
    2 juli 2017
    Fijn, dat jullie weer thuis zijn.Weer lekker geslapen in jullie eigen bed?
    en de koffers, dat komt goed, net zoals het afgelopen half jaar alles, uit eindelijk goed is gekomen.
    Groetjes van ons.xxx
  14. Nanny Sonderen:
    2 juli 2017
    Welkom! fijn dat jullie weer heelhuids in Nederland zijn. Groetjes en tot gauw Mirel!
  15. Ria Visser:
    15 juli 2017
    Wauw......wat een verhalen en wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien.
    ik vond het heerlijk om jullie verhalen te lezen en de indrukwekkende foto's te bekijken.......
    Groetjes Ria.