Een nieuw jaar is begonnen

1 januari 2017 - Bangkok, Thailand

28 december 2016- 1 januari 2017
Bangkok
Na een liefdevol afscheid van familie en ook fam. Neijssen bedankt, TOP ! hadden we vanuit Schiphol na een wat lastige check-in een prima vlucht. We konden niet aantonen Bangkok weer te verlaten en dat was verplicht om het land binnen te komen. Een vlucht boeken ter plekke was de enige optie. Daarna een lastig afscheidsmomentje van Myr en Ger die ons heel lief naar Schiphol wilden brengen.
En toen vliegen, wachten......Schiphol-Caïro-Bangkok en daarna met de trein naar  het centrum en vervolgens met de tuc-tuc naar het hotel.
Yes! We zijn er.... moe maar zonder verdere strubbelingen. En dan ben je 's nachts 0:00 uur in de nacht klaarwakker, val je weer in slaap en ' s morgens word je pas weer 11:00 uur wakker .... ehhhhh jetlag ??? Effe wennen nog. De volgende dagen Bangkok verkennen.....( lekkere temperatuur van 30 graden hier)
Het Thaise leven op straat, de geuren en kleuren, het paleis waar de Thaise bevolking massaal de koning vereert en niet te vergeten het verkeer in deze drukke stad. De prachtige tempelcomplexen en een 46 m. lange Boeddha rustend op de grond , bedekt met goud was imponerend. De dag afgesloten met een Thaise massage.
Morgen de nachttrein regelen naar Chiang Mai ( Noord Thailand , 12 uur durende treinreis).  En toen.... 5 uur eerder dan in Nederland maar inmiddels ook bij jullie het begin van 2017. HAPPY NEW YEAR !!
In Bangkok erg sober dit jaar , stil....
Deze eerste nieuwjaarsdag hebben wij in de bus, boot en tuc tuc taxi de oversteek gemaakt naar een eiland voor de Oost kust. Nu verblijven we een paar dagen op het eiland Ko Chang en gaan we genieten van het strand en de natuur.
Allemaal een super mooi 2017 en tot zover de eerste belevenissen!
Groetjes van Mirel en Rob

1. Ilja:
    1 januari 2017
    Ook voor jullie de allerbeste wensen. Geniet van alle moois wat jullie gaan ervaren. Wij genieten van afstand mee.
  2. Ellen:
    1 januari 2017
    Fijn om wat van jullie te horen! Had het er vandaag nog over dat ik nieuwsgierig was of jullie goed waren overgekomen. Gelukkig!
    Voor jullie ook de beste wensen!

Maak er wat moois van!
    Groet Ellen
  3. Frank en Gerry Wolters:
    1 januari 2017
    We wensen jullie een gelukkig 2017 en een fantastische reistijd toe.
  4. Frank en Gerry Wolters:
    1 januari 2017
    We wensen jullie een gelukkig 2017 en een hele fijne reistijd toe.
  5. George en Ans Wolters:
    1 januari 2017
    George en Ans wensen jullie een heel gelukkig en avontuurlijk
    2017.
  6. Gerjan:
    De Beste Wensen Rob en Mirel
    Jullie hebben de snelheid erin, Bangkok Chang-Mai Koh Chang, moet je voor het donker weer in NL zijn? Geef je ogen de kost en geniet ervan!
  7. Herbert:
    2 januari 2017
    Hallo dan, jullie ook de beste wensen voor 2017! Geniet van jullie reis!
  8. Marijke:
    2 januari 2017
    Hoi Rob en Mirel, ook voor jullie de beste wensen voor 2017 .
    ga ervan genieten,van al het moois wat jullie deze maanden gaan zien en beleven.
    We volgen jullie.
    Groetjes Hennie en Marijke
  9. Diny Kuiperij:
    Hallo Rob en Mirel
    voor jullie ook nog de beste wensen
    En heerlijk genieten
  10. Nanny Sonderen:
    2 januari 2017
    Een heel gelukkig jaar gewenst! Geniet van alles!
    Erg leuk om jullie zo te volgen.
  11. Marleen Capelle:
    3 januari 2017
    Hallo Rob en Mirel, de beste wensen voor 2017. Geniet van jullie reis!!
  12. Menno & Dorien:
    3 januari 2017
    Rob en Mirel,
    Ook voor jullie een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!
    Geniet van jullie reis!
  13. Greet Theo:
    4 januari 2017
    Rob en Mirel de goede wensen voor 2017, lezen en horen dat alles naar wens gaat.
    Geniet van de dagen die komen, geniet vd.dagen die zijn geweest,maar geniet van elkaar het allermeest.
    theo en greet.
  14. Maud Busch:
    5 januari 2017
    Gelukkig nieuwjaar !
    En 1 hele fijne reis nog !
  15. Peter en sasja:
    5 januari 2017
    Wat leuk om zo jullie belevenissen te kunnen volgen! We wensen jullie een jaar vol geluk en zonder zorgen!

Groetjes sasja en peter
  16. Ellie en Andre Wolters:
    6 januari 2017
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Heel veel plezier en geniet van jullie reis.
    Groetjes.
  17. Daniëlle Oonk:
    7 januari 2017
    Wat leuk om jullie zo te volgen!! Heel veel plezier met dit grote avontuur en geniet er lekker van. Groetjes uit een besneeuwd en koud Nederland.
  18. Carin:
    8 januari 2017
    Erg leuk om jullie te volgen. Het belooft een boeiend jaar voor jullie te worden. Veel plezier en een gelukkig 2017!
  19. Sandra Essink:
    11 januari 2017
    Ziet er goed uit!! Geniet samen en veel plezier!! We volgen jullie....Groetjes van ons allen!!